Speltips: Helsingborgs IF - Djurgårdens IF (Över 3 mål)

Match: Helsingborgs IF - Djurgårdens IF
Liga: Allsvenskan
Spel: Över 3 mål
Odds: 2.56 @ Bet365
Spelstopp: 21/7 kl. 20:00
Resultat:

Analys:

Innan vi börjar vill jag bara poängtera att vi här får pengarna tillbaka om det skulle bli exakt tre mål i matchen.

Helsingborgs IF behöver jag nog inte orda så mycket om, de flesta vet vid det här laget att det är ett gäng med ett väldigt bra anfall samtidigt som det ibland kan se rejält svajigt ut bakåt. Formen är god och de senaste sex hemmamatcherna har slutat 2-1, 1-0, 1-0, 4-2, 2-2, 2-2. Målrikt alltså med undantag för de två matcherna mot GAIS och ÖSK.

Djurgården har väl inte rosat marknaden på sistone direkt, men spelet har inte sett så illa ut, och förr eller senare kommer utdelningen också. Mot Helsingborg brukar man ha lätt och framförallt göra mycket mål. Kollar man på de inbördes mötena är det inget långskott att tro på en målrik match imorgon kväll:

070903 Helsingb.-Djurgård. 1-4
070421 Djurgård.-Helsingb. 3-1
060813 Helsingb.-Djurgård. 1-1
060805 Djurgård.-Helsingb. 2-1
050801 Helsingb.-Djurgård. 2-0
050620 Djurgård.-Helsingb. 5-2
041030 Djurgård.-Helsingb. 2-1
040521 Djurgård.-Helsingb. 3-1
040419 Helsingb.-Djurgård. 1-1

Helsingborg låter nye finske mittbacken Patronen få nytt förtroende, men vem som spelar jämte honom är ännu oklart. Djurgården har flera spelare som kan oroa offensivt, bla Jonson och Kusi-Asare. Många mål säger jag!

Kommentarer
Postat av: Andreas

Håller också på mycket med betting och ska försöka försörja mig på det. Dina analyser är intressanta och eftersom jag är fantastisk djurgårdare är just denna klockren, du vet vad du snackar om. Däremot tror jag inte att det blir över tre mål ikväll, men heller ej något kryss.

2008-07-21 @ 18:56:46
Postat av: vinnandeodds

Trevligt att du iaf instämmer i analysen! Enligt mig är A och O med betting att ha ordentligt med kött på benen och alltid ta sig tid att göra en grundlig och enkel analys. Annars utvecklar det sig mest mot en ren gissningslek.

2008-07-21 @ 19:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0