Speltips: SV Mattersburg - SCR Altach

Match: SV Mattersburg - SCR Altach
Liga: Tipp-3 Bundesliga
Spel: Över 1 mål i första halvlek
Odds: 1.826 @ 10Bet
Spelstopp: 1/8 kl. 20:30
Resultat:

Analys:

Här har vi ett odds som måste testas. Det enda övriga bolag jag hittat som erbjuder detta spel är Betsson som har 1.69. Jag tror detta kommer sänkas ganska markant innan spelstopp.

Detta spel grundar jag på ren statistik. När Mattersburg spelar hemma mot Altach brukar det bli målrika matcher. De fyra senaste (sen 2006) har slutat som följer: 3-3, 4-1, 2-1 och 6-3. Tydligen verkar det i den senaste (3-3) otroligt nog stått 0-0 i paus, men det var också den enda. Varken Mattersburg eller Altach har i de fyra första omgångarna spelat 0-0 i någon förstahalvlek, utan minst ett mål har producerats i samtliga matcher före halvtidsvilan. Altach snittar än så länge 1.25 mål i första halvlek, Mattersburg 2.00.

Altach och Mattersburg är också de lag som släppt in flest mål i ligan hittills, 9 respektive 11 stycken. Visserligen har de även bara gjort två mål vardera, men sett till de inbördes mötena talar mycket för att det ändras imorgon.

Om det blir exakt ett mål i första halvlek får vi alltså pengarna tillbaka, och det gör att jag ser detta spel som mycket spelvärt.

Kommentarer
Postat av: Fabregas

Den satt fint

2008-08-01 @ 22:33:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0