Summering 27/7

Dålig speldag idag - som de flesta måndagar har jag märkt. Allt som oftast verkar denna veckodag vara "speldagen från helvetet". Framöver tänker jag överväga både en och två gånger innan jag spelar på en måndagsmatch. Hur "löjligt" det än kan verka så är det något visst...

Måndag eller inte, spelet var aldrig i närheten av att sitta, utan Jankulovksi schabblade in 0-1 redan efter fem minuters spel. I paus var ställningen 0-2, och GAIS insläppta hemmamål efter sju matcher var fördubblade efter sju och en halv. Andra halvlek slutade mållös.

Har nu återvänt till jobbet efter semestern, vilket kan leda till att inläggen blir lite mer sporadiska. Dock ska jag försöka uppdatera minst en gång varje dag. Ska kika över morgondagens matcher nu, och hittar jag något intressant kommer det ut senare ikväll. Håll utkik!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0