Speltips: Lessebo GoIF - Lagans AIK

Match: Lessebo GoIF - Lagans AIK
Liga: Division 4 Småland Sydvästra
Spel: Lagans AIK
Odds: 3.15 @ NordicBet
Spelstopp: 14/9 kl. 17:00
Resultat:

Analys:

Mycket viktig match i bottenstriden av Division 4 Sydvästra. LAIK är jumbo, men går vid seger förbi två lag och upp på kvalplats samtidigt som även Lessebo då dras in i bottenstriden.

Lessebo har bara en poäng på de fyra senaste matcherna, och kanske har "lagt av" lite för tidigt för sitt eget bästa. Lagan däremot har spelat upp sig på slutet och har tagit fem poäng på de senaste fyra drabbningarna trots ganska tufft motstånd. Här anser jag att hemmalaget gjorts till alldeles för stor favorit, och jag håller bortalaget som det bättre laget här. Jag tror att man trots bara en bortaseger hittills denna säsong har en bra chans att ta ett stort kliv mot ett nytt Division 4-kontrakt här.

Laddningen lär det inte vara något fel på. Detta är en otroligt viktig match, och LAIK är det lag som behöver poängen bäst. Det tror jag räcker lång imorgon. Tvåa.

Kommentarer
Postat av: zorro

Nja bom där.

2008-09-14 @ 19:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0