Speltips: Sevilla FC - Red Bull Salzburg

Match: Sevilla FC - Red Bull Salzburg
Liga: UEFA-cupen
Spel: Över 2,5 mål
Odds: 1.75 @ Expekt
Spelstopp: 18/9 kl. 20:45
Resultat:

Analys:

Blir en kortfattad analys då tiden inte alltid räcker till allt.

Målrik match att vänta här tror jag mellan Sevilla och österrikiska Red Bull Salzburg. Spanjorerna vill säkerligen avgöra detta dubbelmöte redan i första matchen istället för att behöva åka till en bortamatch med kniven mot strupen. Nu är dessutom Luis Fabiano tillgänglig för spel igen efter att ha missat senaste ligamatchen mot Sporting, som för övrigt slutade 4-3 till Sevilla.

Båda lagen brukar vara ganska målglada, och med Kanouté och Fabiano i anfallet har jag svårt att se att inte Sevilla sätter dit några strutar i denna match. Samtidigt är jag inte övertygad om att laget håller nollan, och tror alltså således på en match där vi kan få se en del mål.

1.75 tycker jag känns bra. Många ligger runt 1.60-1.65. Mitt tips blir 3/4-1.

Kommentarer
Postat av: Smurre

Först: Bra blogg, snygga rekar. Jag antar att du kommer från de mörkaste smålandsskogarna. Vad sägs om Tords möte med Ljungby ikväll. Bra tvåa??? Finns det någon fin info att hämta från smp???

2008-09-19 @ 09:50:30
Postat av: vinnandeodds

Det kommer en rek på denna match inom kort. =)



2008-09-19 @ 16:31:43
URL: http://vinnandeodds.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0